Angol rendhagyó múlt idejű igék gyakorlása


El sem hiszitek: készítettem egy játékot az angol rendhagyó múlt idejű igék gyakorlására!!!

Kínáltam már nektek sok megoldást erre a problémára, de az igazat megvallva, egyiket sem találtam teljesen kielégítőnek, mert vagy túl kevés szót gyakoroltatott, (pl. a gördeszkás), vagy nem volt elég élvezetes.
Szóval nekiláttam, és igen lassan, de végre elkészült Tea Cher múlt idő gyakorló játéka:
  • 60 rendhagyó igét gyakorolhatsz vele
  • 5 csoportban, egy-egy rövid történetbe ágyazva
  • csoportonként 3 (néha 4) feladat van:
  1. A mondatban szereplő ige jelen idejét kell kiválasztani a szavak közül, ami helyes válasz esetén eltűnik.
  2. Ugyanez, csak picit nehezítve: nem tűnik el  a szó, csak hangjelzés van.
  3. Emlékezetből kell egészíteni a mondatokat az addig gyakorolt igékkel.
  • tehát 5x3 (4), azaz 16 kis feladat van összesen
Már teszteltem a tanítványaimon, szerintem elég hatékony. Próbáld ki! KATT.

1 megjegyzés: